onsdag 1 september 2010

Myskväll med mamsen!!!!!

Hej alla bloggbesökare!!
Nu har jag och min mamma en mysig kväll. Vi skulle se en film, men vi tyckte inte att den var bra så vi stängde av den. Men nu istället ser vi på fångarna på fortet, den är jättebra. För ett tag sen var våra grannarna här och sålde jultidningen. Vi har ätit chocklad och druckit trocadero. Mumsigt. Kanon bra kväll. Föresten visste ni att jag tycker om att sjunga och dansa. Japp det är sant. Men ialla fall, idag på skolan så har vi haft HK (hemkunskap). Det var super roligt. Vi gjorde fruktsallad. Vi har varannan onsdag, grupp 1 är nästa onsdag nu då sen är grupp 2 jag är i grupp 2, för vi måste dela upp klassen för vi är 26 styckna i klassen, så då förstår ni väl. Ja det var ialla fall roligt. Imorgon ska en kompis följa med mig hem, det ska bli super roligt. Ja ha det super roligt nu. Ja det här var nog allt för mig IDAG. Ha det så bra tjingeling.

//sessi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar