fredag 17 september 2010

Ännu en dag!!!!

Hello everbody!!!
Igår tog jag stelkrampsspruta. Jag hade gruvat mig jätte mycket om den innan och jag var väldigt rädd kan man säga. Jag hade ialla fall bedövnings plåster, men ändå sved det när dem sprutade in vaxinet. Men dem var ialla fall jätte snälla,alltså sjuksköterskorna. Det var ialla fall jätte läskigt att ta den, men men. Nu är det ialla fall över, men nu har jag svällt upp lite gran och är öm i armen. Nåja, slut pratat om det. Idag har jag varit på skolan. Det var faktiskt ganska roligt idag. Ungefär sista lektionen skulle vi vara i grupper och bilda typ ett eget parti. Vårat parti heter solpartiet och partisymbolen var en sol med mun och ögon och två tänder. Det var roligt också har jag blivit interjuvade av en person. Det var typ frågor vad man tyckte om matematik och sånt.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
I MISS YOU SO MUCH <3 TESSI YOU ARE THE BEST DOG IN THE WORLD
<3<3<3 TESSI<3<3<3<3 AND THAT YOU IS FOREVER<3<3<3<3<3<3<3<3




Jag saknar dig så Tessi. För mig kommer du alltid att vara den bästa hunden någonsin, men du har det säkert bättre i himlen. Då du inte har ont och är frisk och kan springa och jaga ekorrar. Men en sak vill jag att du ska att jag älskar dig så mycket och att jag saknar dig hur mycket som helst. I MISS YOU SO MUCH!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar